Zarezervujte si SHUTTLE MALLORCA AIRPORT TRANSFERS. Využijte pohodlný způsob cestování!

Je pouze na Vás je jaký způsob přepravy si vyberete!

Na Mallorku je možné se dopravit po moři nebo vzduchem. Trajekty do/ Barcelony jsou časté, ale ruku na srdce – hodiny na palubě mohou být dlouhé a nudné. Letiště Palma de Majorca (také známé jako letiště Son San Juan) je hlavní vstupní branou na ostrov, kde se běžně přepravuje více než 23 milionů cestujících ročně. Stává se tak z něj, hned po letišti v Barceloně nebo Madridu, další nejrušnějším letištěm Španělska.Infrastruktura ostrova je na vysoké úrovni, ale např. ve vysídlených horských oblastech, se jednoduše ztratíte. Možnosti přepravy jsou rozsáhlé, protože Mallorka je dobře propojena rozlehlou silniční sítí.

Svěřte se specialistům na dopravu!

Zarezervujte si svůj transfer z letiště a do přístavu na Mallorce. Nabízíme širokou škálu transferových služeb, jako jsou společné transfery (kyvadlová doprava), soukromé transfery minibusem, autobusem, taxi nebo minivanem a VIP transfery s luxusními vozidly.

Prostřednictvím webových stránek si můžete rezervovat on-line transfery snadno a bezpečně. Po rezervaci vám bude zaslán cestovní poukaz se všemi přesnými informacemi. Dokumenty následně předložíte řidiči při příjezdu do destinace Španělska, které jste si vybrali.

ShuttleSpain je mladá a dynamická společnost se sídlem v Menorce
Závazkem pro firmu je spokojený zákazník. Od vašeho příjezdu až do vašeho odjezdu máte k dispozici prvotřídní servis, kde hlavní prioritou je, aby vše probíhalo podle plánu, očekávání a v co nejhladším průběhu.

Jaké možnosti rezervace máte k dispozici?

Vyberte si jednu z dostupných destinací a u našeho partnera Shuttlespaintransfers.com proveďte rezervaci přímo online. Transfery jsou dostupné od dubna do konce října.

Důležité! Změny v rezervacích můžete provádět max. 48 před využitím služby! 

CHCI REZERVOVAT! (služba v angličtině)

FAQ – časté otázky a odpovědi

  • dozvíte se zde podrobné informace – např. jak a kdy provádět změny v rezervacích, dostupné možnosti plateb, jak si můžete přiobjednat dětskou sedačku nebo co dělat v případě zpoždění
  • FAQ jsou dostupné jsou převzaté od poskytovatele (original se můžete zobrazit zde => ) v angličtině, překlad připravujeme

Mallorca Shuttle Transfer PMI
Sdílené transfery jsou k dispozici od dubna do konce října.

Menorca Shuttle Transfer MAH
Sdílené transfery jsou k dispozici od dubna do konce října.

  •  

    Přeprava z/do  Cala Dor
  •  

    Přeprava z/do  Cala Millor
  •  

    Přeprava z/do  Cala Ratjada
  •  

    Přeprava z/do Calas de Majorca
  •  

    Přeprava z/do  Can Picafort
  •  

    Přeprava z/do  Canyamel
  •  

    Přeprava z/do  El Arenal
  •  

    Přeprava z/do  Magaluf
  •  

    Přeprava z/do  Paguera
  •  

    Přeprava z/ do  Paguera
  •  

    Přeprava z/do  Palma de Mallorca
  •  

    Přeprava z/do  Palmanova
  •  

    Přeprava z/do  Playa de Muro
  •  

    Přeprava z/do  Pordo Crisdo
  •  

    Přeprava z/do  Port Alcudia
  •  

    Přeprava z/do  Puerdo Alcudia
  •  

    Přeprava z/do  Puerdo Pollensa
  •  

    Přeprava z/do  Puerdo Pollensa
  •  

    Přeprava z/do  Santa Ponsa

Mohu si rezervovat transfer na zítra?

Rezervace je umožněno provádět pouze 48 hodin před transferem. Pro rezervace uskutečněné méně než 48 hodin, nemůže být poskytnuta záruka. V případě potřeby a urgentního stavu, je možné vyřídit emailem s dopravcem, který ověří dostupnost. Stala se Vám podobná situace? Napište nám.

Mohu změnit údaje po provedení rezervace?

Služby jsou organizovány na základě informací poskytnutých klientem. Je na zákazníkovi, aby informoval ShuttleSpain o všech změnách. Změnu rezervace můžete provádět sami až 48 hodin před příjezdem. Požadované změny doporučujeme odeslat přímo dopravci na e-mail: booking@shuttlespaintransfers.com (komunikace je v angličtině, nebo zašlete nám)

Kolik zavazadel můžu mít při sobě?

Váš nárok na zavazadla je 1 x taška nebo kufr na osobu, maximální váha 20 kg a maximální kombinovaná velikost 158 ​​cm (délka + šířka + výška) a jedna příruční zavazadla, maximální váha 5 kg, maximální kombinovaná velikost je 45 cm + 35 cm + 20 cm). Při rezervaci je třeba uvést další zavazadla, která plánete mít na standard sebou. Speciální zavazadla jako jsou jízdní kola, surfovací prkna, golfové hole atd. musí být hlášeny při rezervaci a jsou zpoplatněna dle sazeb dané sezony (uveřejněno na webu provozovatele). Přeprava těchto položek je povolená pouze při soukromých tranferech a se speciálními taškami.

Jak je to s dětmi a bude možné domluvit dětskou sedačku?

Je umožněno cestovat s dětmi a domluvit dětskou sedačku, tato volba je dostupná pouze u soukromých transferů a VIP transferů, dle dostupnosti. Je nutné se domluvit předem, aby byla jistota, že s tím bude dopravce počítat.
Myslete na to dopředu!

Storno – uskutečněné zákazníkem

Rezervace může být kdykoli zrušena. Pošlete nám prosím e-mail na adresu booking@shuttlespaintransfers.com. U rezervací, které jsou více než 48 hodin před transferem, bude vrácena plná částka, odečten bude pouze administrační poplatek 10€. U rezervací méně než 48 hodin přes transferem poskytovatel služby nenabízí vrácení peněz!

Storno způsobené poskytovatelem:

V případě, že poskytovatel nemá z určitých důvodů nemá dostupný transfer, rerervuje si právo odstoupit od smlouvy a v plné výši vrátit částku za celou rezervaci. Částka je bez administračních poplatků. O uvedeném informuje v obchodních podmínkách, doporučujeme prověřit.

Máte nárok na podobné zavazadla jako v letadle, pro jistotu doporučujeme prověřit:

Váš nárok na zavazadla je 1 x taška nebo kufr na osobu, maximální váha 20 kg a maximální kombinovaná velikost 158 ​​cm (délka + šířka + výška) a jedna příruční zavazadla, maximální váha 5 kg, maximální kombinovaná velikost je 45 cm + 35 cm + 20 cm). Při rezervaci je třeba uvést další zavazadla, která plánete mít na standard sebou. Speciální zavazadla jako jsou jízdní kola, surfovací prkna, golfové hole atd. musí být hlášeny při rezervaci a jsou zpoplatněna dle sazeb dané sezony (uveřejněno na webu provozovatele). Přeprava těchto položek je povolená pouze při soukromých tranferech a se speciálními taškami.

Upozornění – společnost ShuttleSpain provádí pouze doplňkové služby formou transferu, z uvedeného důvodu nemůže být zodpovědná za jakoukoli ztrátu nebo poškození vašeho zavazadla. Ujistěte se, že máte cestovní pojištění pro případ ztráty nebo poškození vaší zavazadla.

Jsou nějaké skryté poplatky?

Ne, nejsou! Provozovatel má na stránkách aktualizovaný ceník, vždy pro danou sezonu, bez dodatečných skrytých poplatků.

Jaké jsou možnosti plateb?
Trasnsfer je nutné uhradit při objednávce – bez uhrazené částky není rezervace potvrzena. Můžete uhradit platebními kartami, jako jsou Visa, MasterCard, Visa Master nebo PayPal.

Obdržím potvrzení o rezervaci?
Po odeslání úhrady, obdržíte potvrzení. Toto potvrzení je nutné mít sebou na letišti. Na základě potvrzení se prokážete, že máte rezervaci provedenou. Nedorazila Vám? Zkontrolujte také spam.

Je moje platba na internetu zabezpečená?
Ano, všechny platby jsou zabezpečeny, doporučujeme se podívat přímo na “Private Policy” poskytovatele.

Mám invalidní vozík – účtujete další poplatky?
Ne, zde není žádný poplatek, pouze informaci uveďte do určeného pole při rerervaci transferu. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme rezervovat soukromý transfer.

Jaké jsou možnosti pro vyzvednutí/ nástupu na transfer?

Shuttle transfers (kyvadlová doprava)
Nástupní/výstupní místa jsou definována přímo u velkých hotelů – doporučujeme ověřit, zda Váš hotel uvedenou možnost umožňuje. Pokud to neumožnuje, jsou zde speciální nástupní a výstupní místa.
Máte zamluvené ubytování u nás? Napište nám a vše pro Vás s radostí zajistíme, domluvíme.

Soukromé a VIP transfery:
Nástupní / výstupní místa jsou dostupná nezávisle na ubytování a uvádí se při rezervaci.

Zajímá Vás, kde se potkáte s řidičem?
S vaším potvrzením rezervace budou současně odeslány veškeré potřebné informace, jako je bod setkání s vaším řidičem nebo personálem na letišti, vyzvednutí času či potřebné kontaktní údaje.

Co dělat, když máte zpoždění?
V případě zpoždění se obraťte na místního přepravce co nejdříve.

Jste na místě a nemůžete najít řidiče nebo zástupce?
Pokud máte problémy s nalezením řidiče nebo zástupce na letišti, obraťte se na informační linku, kterou poskytovatel nabízí 24 hodin denně. Kontaktní údaje naleznete na rezervačním dokumentu. (komunikace s provozovatelem je v angličtině)